مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 13:572022-06-21اقتصادي

توزیع 12 هزار بسته معیشتی در بیست و دومین مرحله رزمایش مواسات+ فیلم


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع ) گفت: در بیست و دومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک های مومنانه 12 هزار بسته معیشتی به ارزش 8 میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع می شود.

-   فولادی با بیان اینکه در ماه های منتهی به کنگره، گروه های جهادی استان به طور مستمر به مناطق عشایری استان اعزام می شدند، اظهار کرد: گروه های جهادی با شناسایی مشکلات عشایر خدمات موردنیاز را به آنان ارائه می دادند.

وی با اشاره به اعزام بیش از 100 گروه جهادی برای رفع مشکلات عشایر استان، ادامه داد: این گروه های جهادی تاکنون بیش از 2 هزار خدمت در مناطق عشایری ارائه داده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان توزیع بسته های معیشتی، ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، روانشناسی، واکسیناسیون و درمان دام‏ ها، تامین آب آشامیدنی، ساخت و تعمیر آبشخور دام ‏ها، برگزاری کلاس های فرهنگی، هنری و مذهبی، برپایی کلاس های درس جبرانی، ساخت و تجهیز راه ها و ارائه مشاوره های حقوقی و خانواده را از شاخص ترین خدمات گروه های جهادی به مردم عشایرنشین استان برشمرد.

فولادی برگزاری کنگره ملی 11 هزار شهید جامعه عشایری را فرصتی مغتنم برای شناسایی و رفع مشکلات عشایر خواند و تصریح کرد: علی رغم تلاش های گسترده در خدمات رسانی به عشایر که جلوه ای بارز از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 12 هزار بسته معیشتی در بیست و دومین مرحله رزمایش مواسات+ فیلم

توزیع 12 هزار بسته معیشتی در بیست و دومین مرحله رزمایش مواسات+ فیلم