مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 14:122022-06-21اقتصادي

کاهش قیمت سیمان ادامه دارد


مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت با اشاره به کاهش قیمت سیمان گفت: با توجه به تمهیدات انجام شده برای تامین برق کارخانجات و تنظیم بازار کاهش قیمت سیمان در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

- سیف الله امیری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: تمهیداتی اندیشیده شده تا برق کارخانجات سیمان به طور کامل از 12 شب تا 8 وصل باشد تا این کارخانجات در این ساعات تولید داشته باشند و همچنین در بقیه روز بر اساس درصدهای تولید می کنند.

  * دلالان سیمان قطعا ضرر خواهند کرد مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افزایش قیمت سیمان اظهار داشت: متاسفانه به محض اینکه شایعاتی در بازار در مورد قطع برق و یا سایر مسائل مطرح می شود یک عده دلال که در کمین برای سوء استفاده از شرایط نشسته اند با خرید بیشتر و انبار کردن محصولات قیمت ها را افزایش می دهند، اما این افراد مطمئن باشند که براساس تمهیدات اندیشده شده برای تنظیم بازار سیمان قطعا متضرر خواهند شد.

  وی اظهار داشت: براساس تمهیدات اندیشیده شده برای کنترل بازار سیمان خریدران سیمان باید از قبل خرید داشته باشند.

به عنوان مثال اگر یک تعاونی دارای هزار عضو است و بطور متوسط 300 عضو آن  در طول سال خرید سیمان انجام می دهند، در صورتی که قیمت ها افزایش یابد آن تعاونی نمی توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت سیمان ادامه دارد

کاهش قیمت سیمان ادامه دارد