مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 14:172022-06-21بين الملل

مقام روس: احتمال تبدیل اوکراین به بستر تولید تسلیحات بیولوژیک بود


دبیر شورای امنیت ملی روسیه با هشدار درباره احتمال تولید انبوه تسلیحات زیستی و میکروبی در اوکراین، گفت این کشور از تسلیحات ناتو مملو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از هشدارهای مکرر روسیه درباره وجود آزمایشگاه های تحقیقات زیستی نظامی در اوکراین، مقام ارشد امنیتی مسکو نیز گفت ممکن بود کی یف به بستر تولید تسلیحات بیولوژیک تبدیل شود.

نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز (سه شنبه) اظهار داشت اوکراین که تحت کنترل آمریکا است، از تسلیحات مملو شده است و در آستانه تبدیل شدن به بستری برای ایجاد سلاح های بیولوژیکی و اتمی قرار داشت.

به نوشته وبگاه ریانووستی ، پاتروشف طی نشست شورای امنیت ملی روسیه در کالینینگراد توضیح داد که از سال 2014، آمریکا عملاً کنترل اوکراین را در دست گرفته و سیاست مقامات کی یف را هدایت می کند.

آمریکا عملا کنترل اوکراین را به دست گرفته وی با بیان اینکه تسلیحات غربی با شدت زیادی به اوکراین پمپاژ شده، گفت تا قبل از عملیات نظامی روسیه، رزمایش های ناتو به طور منظم در قلمرو این کشور برگزار می شد، مواضع نیروهای نئونازی به شدت تقویت شد و احساسات ملی گرایانه و ضد روسی گسترش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام روس: احتمال تبدیل اوکراین به بستر تولید تسلیحات بیولوژیک بود

مقام روس: احتمال تبدیل اوکراین به بستر تولید تسلیحات بیولوژیک بود