مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 15:072022-06-21سياسي

برگزاری نشست هم اندیشی در تحلیل و بازنگری سند آمایش توسعه سیستان در دانشگاه زابل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی در تحلیل و بازنگری سند آمایش توسعه سیستان در دانشگاه زابل برگزار شد و در این نشست بر ضرورتِ توجه نهاد های مدیریتی و اجرایی استان سیستان و بلوچستان و مشارکت و مشورت با بدنه دانشگاهی و نخبگانی منطقه .

- نشست هم اندیشی تحلیل و آسیب شناسی سند آمایش توسعه سیستان با حضور رییس دانشگاه زابل، امام جمعه شهرستان زابل، معاون استاندار و فرماندار ویژه زابل و نمایندگان کارگروه های مختلف برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، نشست هم اندیشی در تحلیل و بازنگری سند آمایش توسعه سیستان در دانشگاه زابل برگزار شد و در این نشست بر ضرورتِ توجه نهاد های مدیریتی و اجرایی استان سیستان و بلوچستان و مشارکت و مشورت با بدنه دانشگاهی و نخبگانی منطقه جهت تبیین اصول و مبانی راهبردیِ تدوین سند آمایش توسعه سیستان تاکید شد.

بسیج اساتید دانشگاه زابل با حمایت امام جمعه و رییس دانشگاه، اقدام به تشکیل کارگروه های تخصصی برای مطالعه اسناد و استنادات توسعه و آمایش سیستان کرده و طی نشست های مختلف، محتوای این سند را در قالب 12 کارگروه تخصصیِ کشاورزی، انرژی و صنعت و معدن، بهداشت، آب، بازرگانی و روابط بین الملل، عمران و پدافند غیرعامل، گردشگری، شیلات، محیط زیست و منابع طبیعی، آموزش، مسائل اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست هم اندیشی در تحلیل و بازنگری سند آمایش توسعه سیستان در دانشگاه زابل

برگزاری نشست هم اندیشی در تحلیل و بازنگری سند آمایش توسعه سیستان در دانشگاه زابل