مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 16:322022-06-21سياسي

حاشیه های یک تودیع و معارفه در سی سخت/ آمادگی شهر برای یک روز باشکوه


جلسه تکریم و معارفه بخشداران مرکز شهرستان دنا با حضور اعضای شورای اداری در محل فرمانداری دنا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه تکریم و معارفه بخشداران مرکز شهرستان دنا با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، امام جمعه سی سخت، فرماندار دنا، فرمانده سپاه ناحیه دنا، فرمانده نیروی انتظامی، معاون فرماندار دنا و اعضای شورای اداری در محل فرمانداری دنا برگزار شد.

فرماندار دنا در این جلسه گفت: ایلخانی پور بخشدار مرکزی دنا در این چند سالی که دربخش مرکزی حضور داشت خدمات ماندگاری از خود به جای گذاشت و امیدواریم در مسئولیت های بعدی هم همچنین موفق و سربلند باشند و خوشبختانه  جایگزین او نیروی جوان و انقلابی است.

درخشان زاده اظهار داشت: شهرستان دنا دارای ظرفیت های خوب و بالقوه بوده که بخش بزرگی از آن  برای مسئولین کشوری ناشناخته است و ما باید با شناسایی و معرفی آنها  به مسئولین کشوری آن را به فرصت تبدیل کنیم و باعث رونق کسب و کار و درآمد برای مردم باشیم.

فرماندار دنا عنوان کرد: از بخشدار جدید اصل مسئولیت پذیری را خواستاریم که اگر همه ما مسئولیت پذیر باشیم بی شک کمک  کار خوبی برای مردم هستیم  و به مردم خدمت صادقانه خواهیم کرد و امیدواریم از این به بعد شاهد آهنگ رشد در شهرستان دنا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های یک تودیع و معارفه در سی سخت/ آمادگی شهر برای یک روز باشکوه

حاشیه های یک تودیع و معارفه در سی سخت/ آمادگی شهر برای یک روز باشکوه