موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 17:222022-06-21سياسي

فعالیت بیش از 1400 تشکل دینی در کردستان/حمایت سازمان تبلیغات از کارهای دینی


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در کردستان بیش از یک هزار و 400 تشکل دینی مردمی فعایت دارند که هر کدام در حوزه های خود کارها و اقدامات شاخصی انجام داده و می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام برومند رازیانی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها که به مناسبت روز ملی تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: آیات کلام الله و احادیث نبوی چراغ راه تبلیغات اسلامی است.

 وی معنی یبلغون در آیه قرآن را به معنای استمرار در تبلیغ اثربخش عنوان کرد و افزود: تبلیغ باید همراه با اخلاثص و تقوا و شهامت و قاطعیت باشد تا اثرگذاری داشته باشد.

رازیانی عنوان کرد: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغ اسلام ناب، تسهیلگری و پشتیبانی از حرکت های مردمی در تبلیغ دینی و کارهای اصیل است.

وی اذعان داشت: برای تداوم و استمرار کارهای دینی پشتیبانی می کنیم.

به گفته رازیانی، در کردستان بیش از یک هزار و 400 تشکل دینی مردمی فعایت دارند که هر کدام در حوزه های خود کارها و اقدامات شاخصی انجام داده و می دهند.

وی عنوان کرد: به رغم شرایط سخت کرونا و ایجاد مشکل برای فعالیت ها، فعالیت های دینی و شبکه تبلیغ دینی و لو با محدودیت ها روند خود را به خوبی طی و برنامه های خوبی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 1400 تشکل دینی در کردستان/حمایت سازمان تبلیغات از کارهای دینی

فعالیت بیش از 1400 تشکل دینی در کردستان/حمایت سازمان تبلیغات از کارهای دینی