مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 18:422022-06-21سياسي

دادستانی: برای افرادی که دنبال ترویج مظاهر بی حجابی هستند، حبس در نظر گرفته شده


برای افرادی که هدفمند دنبال ترویج مظاهر بی حجابی هستند، جریمه نقدی و حتی حبس در نظر گرفته شده است.

-  دادستان عمومی و انقلاب گناباد: برای افرادی که هدفمند دنبال ترویج مظاهر بی حجابی هستند، جریمه نقدی و حتی حبس در نظر گرفته شده است.

دادستان عمومی و انقلاب گناباد خراسان رضوی گفت: با افرادی که از روی لجاجت از طریق بی ححابی و بد حجابی در صدد بر هم زدن نظم عمومی جامعه باشند، بدون اغماض برخورد قضایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مرتضی امیری روز سه شنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گناباد افزود: برای افرادی که هدفمند دنبال ترویج مظاهر بی حجابی هستند، جریمه نقدی و حتی حبس در نظر گرفته شده است.

وی ضمن تاکید بر توجه به فرهنگ سازی عفاف و حجاب و گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بیان کرد: در اجرای این فریضه در ابتدا نباید برخورد سلبی صورت گیرد، بلکه در مرحله نخست بایستی با تذکر زبانی نسبت به راهنمایی و ارشاد افراد اقدام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب گناباد گفت: فعالیتهای فرهنگی و ارزشی برای مقابله با شبیخون و تهاجم فرهنگی در مقایسه با حجم اقدامات ضد فرهنگی دشمنان بسیار ناچیز است و باید با گسترش فعالیتهای فرهنگی متناسب با ارزشهای اسلامی در اماکن عمومی، پارکها و فضای سبز و اماکن تجاری و پاساژها فرهنگ عفاف و حجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی: برای افرادی که دنبال ترویج مظاهر بی حجابی هستند، حبس در نظر گرفته شده

دادستانی: برای افرادی که دنبال ترویج مظاهر بی حجابی هستند، حبس در نظر گرفته شده