مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 19:522022-06-21بين الملل

نگرانی متحدان عرب آمریکا از بی برنامگی بایدن در برابر ایران


یک رسانه آمریکایی گزارش داد متحدان آمریکا در منطقه غرب آسیا از اینکه جو بایدن راهبرد جامعی در برابر ایران ندارد نگران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه آمریکایی گزارش داده متحدان اصلی آمریکا در منطقه غرب آسیا جو بایدن، رییس جمهور آمریکا را برای رسیدن به یک طرح عملی برای مهار ایران تحت فشار قرار داده اند.

شبکه خبری سی ان ان مدعی شده متحدان آمریکا در منطقه این درخواست را با توجه به کمرنگ شدن امیدها برای احیای توافق هسته ای ایران مطرح کرده اند.

منابع آگاه به سی ان ان گفته اند خالد بن سلمان ، معاون وزیر دفاع عربستان سعودی در سفر اخیرش به واشنگتن از اینکه ایالات متحده هنوز راهبردی جامع برای مقابله با بلندپروازی های هسته ای ، برنامه موشکی و فعالیت های منطقه ای ایران اعلام نکرده ابراز نگرانی کرده است.

مقام های منطقه غرب آسیا نیز در گفت وگو با رسانه آمریکایی تصریح کرده اند دولت بایدن هنوز به متحدانش نگفته پلن B یا طرح جایگزین واشنگتن برای حالت فرضی شکست مذاکرات وین چیست.

جو بایدن در هفته های گذشته از سوی نمایندگان حزب جمهوری خواه در کنگره هم برای ارائه برنامه جایگزین خود در برابر برجام تحت فشار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی متحدان عرب آمریکا از بی برنامگی بایدن در برابر ایران

نگرانی متحدان عرب آمریکا از بی برنامگی بایدن در برابر ایران