مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 20:272022-06-21بين الملل

ربات های قاتل در راه هستند!


جذابیت سیستم های تسلیحاتی خودکار مرگبار آشکار است: این تسلیحات خطرات متوجه نیرو ها را کاهش داده و پشتیبانی لجستیکی آن را آسان تر کرده اند، زیرا الزامات ایمن نگه داشتن یک اپراتور می تواند پیچیده و پرهزینه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اندیشکده شورای آتلانتیک، میدان های نبرد آینده تحت تسلط کسانی خواهد بود که می توانند به بهترین شکل از هوش برای مانور دادن سریع و دقیق در برابر مخالفان استفاده کنند.

جنگ کنونی در اوکراین یک نمونه آشکار از این موضوع است.

برای مثال، در جریان عبور فاجعه بار اخیر نیرو های روس از رودخانه در منطقه دونباس نیرو های اوکراینی توانستند از منابع اطلاعاتی برای شناسایی، به دام انداختن و نابودی کل گردان روس استفاده کنند.

جنگ در حال تکامل است و شواهد نشان می دهند که یک نیروی باهوش تر و چابک تر می تواند قاطعانه دشمن قوی تر را با استفاده دقیق از فناوری های جدید شکست دهد.

اهرمی که در این حوزه به سرعت در حال تکامل است سیستم های رزمی خودمختار هستند که به طور رسمی به عنوان سیستم های تسلیحات خودکار مرگبار (LAWS) شناخته می شوند که به شکل عامیانه از آن تحت عنوان ربات های قاتل یاد می شود.

این سیستم های بدون نیاز به پرسنل از الگوریتم های هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی (ML) برای شناسایی و نابود کردن هدف به طور مستقل استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات های قاتل در راه هستند!

ربات های قاتل در راه هستند!