مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 20:472022-06-21بين الملل

تاخیر در احیای برجام مایه رنج روزافزون مردم ایران است


حزب اتحاد ملت پیرامون مذاکرات و فرجام پرونده هسته ای ایران در بیانیه ای تاکید کرده است که تداوم وضعیت فعلی و گذشت زمان به نفع ایران نیست و تاخیر در احیای برجام رنج روزافزون مردم ایران را به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اعتماد، حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در بیانیه ای پیرامون وضعیت پرونده هسته ای ایران خواستار تسریع در روند احیای برجام شد و ادامه روند موجود را موجب تداوم و افزایش خسارات و فشار فزاینده بر اقتصاد کشور و معیشت و رنج روز افزون مردم اعلام کرد.

بیانیه حزب اتحاد ملت با این هشدار به پایان می رسد: اگر فرصت احیاء برجام از دست برود، معلوم نیست که بتوان در آینده با تداوم این رویکرد در سیاست خارجی، با مشابه این توافق و یا چند برجام دیگر از این تحریم های ظالمانه عبور کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در بخش هایی از این بیانیه آمده است: حدود دو دهه است که اخبار موضوع هسته ای، به بخشی دائمی از دغدغه و زندگی ما ایرانیان تبدیل شده است.

توافق بر سر برنامه جامع اقدام مشترک در سال 94 که بیشتر به صورت خلاصه و با عنوان برجام شناخته می شود، نویدبخش پایان منازعه ایران و قدرت های بزرگ جهان بر سر برنامه هسته ای بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در احیای برجام مایه رنج روزافزون مردم ایران است

تاخیر در احیای برجام مایه رنج روزافزون مردم ایران است