مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 21:272022-06-21سياسي

طائب: ارز 4200 تومانی تزریق مواد مخدر به بازار بود


رییس قرارگاه عمار با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت رییسی تصریح کرد: ارز 4200 تومانی مواد مخدری بود که دولت قبل به مملکت ما تزریق کرده بود، اما آیت الله رییسی در صدد اصلاح این روند برآمد و همه باید در این مسیر به ایشان و دولت کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رسا، رییس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه آقای رییسی آبروی خود را در طرح تحول اقتصادی به میدان آورده است، گفت: این مسیر سخت است، اما راهی بجز این مسیر نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید که در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا (س) برگزار شد، گفت: امروز بالاترین تکلیف همه آحاد جامعه خصوصاً نخبگان حوزوی و دانشگاهی جهاد تبیین و همراه کردن مردم با انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هیچ حرکت حق و باطلی به پیروزی نرسیده مگر با حمایت و همراهی مردم عصر خود، ابراز کرد: هر نظام حق یا باطلی اگر از همراهی مردم برخوردار باشد به پیروزی خواهد رسید چنانکه جبهه باطل در محرم 61 و معاویه و عمرعاص ها از همراهی مردم و در سوی دیگر انقلاب اسلامی سال 1357 نیز با همراهی مردم به پیروزی رسیدند.

همراهی مردم هر جبهه ای را به پیروزی می رساند استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: هر جبهه ای که فکر مردم را پر کرده باشد از همراهی آنان نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طائب: ارز 4200 تومانی تزریق مواد مخدر به بازار بود

طائب: ارز 4200 تومانی تزریق مواد مخدر به بازار بود