مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 22:372022-06-21سياسي

تاسیس اندیشکده کارآفرینی در بسیج اساتید خراسان رضوی، گامی به سوی تحقق شعار سال


جانشین سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی گفت: اندیشکده کارآفرینی به واسطه تحقق شعار سال تاسیس شد و بسته سیاستی نحوه فعالیت آن در حال تدوین است.

- علیرضا صبوری جانشین سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: نامگذاری شعار سال جاری به صورت ویژه به قشر بسیج اساتید ارتباط پیدا می کند چرا که به بحث تولید دانش بنیانی می پردازد.

وی با بیان اینکه ما نیز این شعار را به عنوان یک ماموریت ویژه از مقام معظم رهبری دریافت کرده و برای آن برنامه ریزی کرده ایم، بیان کرد: با روی کارآمدن دولت انقلابی در حال حاضر ارتباط بسیار خوبی بین دانشگاه های استان و پارک علم فناوری و شرکت های دانش بنیان شکل گرفته و قوام بیشتری یافته است.

جانشین سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی با بیان اینکه 3 هزار و400 استاد بسیجی در سطح استان سازماندهی شده اند، تصریح کرد: اساتید ما این آمادگی را دارند که در راستای تقویت ارتباط دانشگاه و جامعه هرجا نهادهای اجرایی، صنعتی و غیره دچار مشکلی هستند تخصص خود را در اختیار آنان قرار دهند ضمن اینکه ما در طرح راهیان علم و فناوری بازدید اساتید از مراکز صنعتی و علمی را برای آشنایی بیشتر آنان ترتیب دادیم  صبوری تاکید کرد: از ظرفیت تمامی کانون ها و دفاتر بسیج اساتید مستقر در دانشگاه های استان با اولوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس اندیشکده کارآفرینی در بسیج اساتید خراسان رضوی، گامی به سوی تحقق شعار سال

تاسیس اندیشکده کارآفرینی در بسیج اساتید خراسان رضوی، گامی به سوی تحقق شعار سال