مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 08:372022-06-22سياسي

نقض حقوق بشر در غرب به یک گفتمان غالب تبدیل شده است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: حقوق بشر آمریکایی به تلخ ترین تراژدی تاریخ بشریت و نقض آن در غرب به یک گفتمان غالب تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در جلسه سیاستگذاری و هماهنگی برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی در سنندج، با بیان این مطلب که نقض حقوق بشر در آمریکا و غرب قدمتی به اندازه تاریخ این کشورها دارد از کشتار رنگین پوستان و سیاست های تبعیض نژادی وبرده داری و جنایت علیه سایر کشورها در طی قرون متمادی و این موضوع در غرب به یک فرهنگ و گفتمان غالب و مسلط تبدیل شده و از نسلی به نسل دیگر تسری پیدا کرده است.

وی افزود: این دولت ها تحت لوای فرهنگ لیبرال دموکراسی به نماد پررنگی از شهوت و خشونت تبدیل شده و حتی به مریدان خود هم رحم نمی کنند.

به گفته سادات، از وعده های توخالی نظام لیبرال و دولت های مدرن تنها زانو نهادن بر گردن مردم و تنگ کردن فضای تنفسی انسان ها بر جای مانده و امروز بوی تعفن، شهوت، غضب و حرص و طمع و تجاوز آشکار به حقوق انسان ها از سوی آمریکا و همدستانش بلند شده و حقوق بشر آمریکایی به تلخ ترین تراژدی تاریخ بشریت تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض حقوق بشر در غرب به یک گفتمان غالب تبدیل شده است

نقض حقوق بشر در غرب به یک گفتمان غالب تبدیل شده است