مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 08:422022-06-22سياسي

سهم 450 میلیارد تومانی «آران و بیدگل» از سفر رییس جمهور به اصفهان


فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: سفر ریاست جمهور با رویکرد ارتباط مردمی، بررسی و حل مشکلات انجام شد و در این سفر مبلغ 450 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان آران و بیدگل اختصاص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آران بیدگل، علی اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح دستاوردهای سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به اصفهان اظهار کرد: در هفته های گذشته قبل از سفر رییس جمهور، استاندار اصفهان به شهرستان آران و بیدگل سفر کرد و در این سفر 29 مصوبه برای شهرستان تصویب شد.

وی افزود: قبل از سفر استاندار جلساتی در سطح استان جهت بررسی مسائل و مشکلات و شناسایی نقاط ضعف و قوت با حضور مدیران کل دستگاه ها برگزار و با توجه به ظرفیت های موجود راهکارهای لازم ارائه و در سفر استاندار مسائل به تصویب رسید، تمام سعی استانداری این است که سفرها نمایشی نباشد و آثار و تبعات آن برای مردم مشخص باشد.

رضایی گفت: سفر ریاست جمهور با رویکرد ارتباط مردمی، بررسی و حل مشکلات انجام شد و در این سفر مبلغ 450 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان آران و بیدگل اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر حضور وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان، شاهد حضور معاون وزیر بهداشت و بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی کویر آران و بیدگل، نوش آباد و سفید شهر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 450 میلیارد تومانی «آران و بیدگل» از سفر رییس جمهور به اصفهان

سهم 450 میلیارد تومانی «آران و بیدگل» از سفر رییس جمهور به اصفهان