مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 09:022022-06-22فرهنگي

روایت شهادت شهید رضایی نژاد در«هِناس»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فیلم سینمایی هناس با عنوان قصه ترور یک عشق مربوط به داستان شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید داریوش رضایی نژاد به همت حوزه هنری و در سینما بهمن زنجان به نمایش درآمد.

داستان این فیلم قصه تلخ و غم انگیز و عاشقانه آخرین روزهای زندگی شهید داریوش رضایی نژاد و همسر او از زاویه نگاه خانم شُهره پیرانی (همسر شهید) و بر اساس نطق و نظرات او تدوین و با کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمد رضا شفاه تدوین و آماده  نمایش عمومی شده است.

فیلمنامه هِناس در قالب یک ژانر ملودرام عاشقانه توسط احسان ثقفی و مهدیه عین اللهی از فیلمنامه نویسان مطرح کشور به نگارش درآمده و فرازهایی از زندگی کوتاه و جریان دلتنگ کننده ترور این دانشمند جوان را روایت می کند.

مریلا زارعی در نقش خانم شُهره پیرانی همسر شهید و بهروز شُعیبی در نقش شهید داریوش رضایی نژاد در کنار هنرنمایی سیاوش طَهمورث این تراژدی تلخ را در نهایت حلاوت و ماندگاری بازگو کرده و هنرمندانه به نمایش می گذارند.

وحید رهبانی، سولماز غنی، امین امیری، علیرضا نایینی و هنرمند خردسال کوثر حیدری دیگر بازیگرانی هستند که در اجرای فیلم هِناس ایفای نقش می کنند.

فیلم سینمایی هناس دومین تجربه حسین دارابی بعد از فیلم مصلحت است که در جشنواره ملی فیلم فجر در دهه فجر سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت شهادت شهید رضایی نژاد در«هِناس»

روایت شهادت شهید رضایی نژاد در«هِناس»