مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 09:122022-06-22حوادث

3 باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 3 باند سرقت مسلحانه و کشف 18 میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه از یک دستگاه خودروی تریلر کشنده حامل 20 تُن و 700 کیلو تیرآهن در یکی از محورهای استان اصفهان موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت و در نهایت با اشرافیت و رصد هوشمندانه متهمان، اعضای باندی 4 نفره که همگی دارای سابقه کیفری بودند، دستگیر شدند.

وی از دستگیری مالخری که اقدام به خرید محموله تیرآهن از سارقان کرده بود خبر داد و گفت: ارزش این محموله برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

هاشمی فر با اشاره به دستگیری اعضای باند 9 نفره که در زمینه سرقت مسلحانه خودرو، اماکن، مغازه و احشام فعالیت می کردند، گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 8 فقره سرقت معترف شدند که برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش اموال مکشوفه از مخفیگاه های این متهمان نیز بالغ بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد

3 باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد