مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 09:172022-06-22سياسي

معافیت افراد ناتوان از پرداخت عوارض نقل و انتقال املاک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، یکم تیر ماه) مجلس شورای اسلامی به منظور تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاح ماده 11 لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها با 189 رأی موافق، - نمایندگان مجلس، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و سایر افراد ناتوان را از پرداخت عوارض از محل مالیات نقل و انتقال املاک به شهرداری ها معاف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، یکم تیر ماه) مجلس شورای اسلامی به منظور تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاح ماده 11 لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها با 189 رأی موافق، 3 رأی مخالف، 4 رأی ممتنع از مجموع 213 نماینده حاضر در صحن علنی موافقت کردند.

بر اساس این گزارش ماده 11 به شرح زیر اصلاح شد:ماده 11- مالکین موظفند هنگام پرداخت مالیات ماده (59) قانون مالیات های مستقیم موضوع مالیات نقل و انتقال قطعی املاک و انتقال حق واگذاری به ترتیب دو درصد (2%) و یک درصد (1%) به عنوان عوارض به حساب شهرداری محل واریز نمایند.

تبصره- افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و سایر افراد ناتوان از پرداخت، از پرداخت عوارض مذکور معاف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت افراد ناتوان از پرداخت عوارض نقل و انتقال املاک

معافیت افراد ناتوان از پرداخت عوارض نقل و انتقال املاک