مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 09:172022-06-22اقتصادي

کاهش 5 هزارتنی پسماند در تهران/ رکوردشکنی مجتمع آرادکوه پس از نیم قرن


معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: با اجرای موفق طرح جمع آوری پسماندهای میادین میوه و تره بار، مرکز دفن زباله آرادکوه پس از حدود نیم قرن معادل یک روز پسماند ورودی خود را دریافت نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شادی مالکی معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در راستای تحقق طرح جامع مدیریت پسماند و اجرایی کردن برنامه های تحول سازمان مدیریت پسماند، طرح جمع آوری جداگانه پسماندهای میادین میوه و تره بار از سه ماه پیش تاکنون به اجرا درآمده است.

وی ضمن ابراز خشنودی از نتایج رضایت بخش اجرای این طرح گفت: به منظور کاهش پسماند ورودی به مجتمع پردازش و دفع آرادکوه که مقصد نهایی پسماند های شهر تهران است و کاهش مشکلات زیست محیطی و اقتصادی تولید پسماند، این طرح از فروردین ماه سال جاری تاکنون در مناطق 22 گانه  به اجرا درآمد.

معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند با اشاره به پذیرش 5500 تن پسماند تر میادین میوه و تره بار در قالب طرح جمع آوری جدا گانه این دسته از پسماندها، افزود: اراضی جنب ایستگاه خدمات شهری منطقه 19 شهرداری تهران جهت دریافت این پسماندها در نظر گرفته شده که در آن مکان این نوع پسماند به روش هوازی به گود کمپوست با کیفیت تبدیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 هزارتنی پسماند در تهران/ رکوردشکنی مجتمع آرادکوه پس از نیم قرن

کاهش 5 هزارتنی پسماند در تهران/ رکوردشکنی مجتمع آرادکوه پس از نیم قرن