مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 09:222022-06-22بين الملل

پرواز پهپادهای ناشناس در شمال اراضی اشغالی


خبرنگار شبکه «المنار» با انتشار تصویری گزارش داد که در شمال اراضی اشغالی در نزدیکی خطوط مرزی با لبنان پرنده های بدون سرنشین ناشناسی بر فراز شهرک های صهیونیستی رویت شده اند.

-   رسانه های رژیم صهیونیستی، بهمن ماه سال گذشته نیز از عدم موفقیت ارتش این رژیم در شناسایی زودهنگام و رهگیری یک پهپاد خبر داده بودند.

منابع عبری در اواخر بهمن ماه سال گذشته در حادثه ای مشابه از فعال شدن آژیرهای خطر در جلیل علیا (شمال فلسطین اشغالی) و جولان اشغالی خبر دادند.

لحظاتی پس از انتشار این گزارش، رسانه ها خبر دادند که پرنده های نظامی رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی رسما گزارش منابع خبری را تأیید کرد و خبر داد که یک پهپاد وارد حریم فلسطین اشغالی شده و همزمان گنبد آهنین نیز فعال شده است.

ساعاتی بعد، ارتش در بیانیه دوم خود رسما اعلام کرد که به رغم استفاده از تمام ابزارهای رهگیری (اشاره به جنگنده، بالگرد و گنبد آهنین) نتوانسته پهپاد را رهگیری کند و این پرنده بدون سرنشین به سلامت به آشیانه خود در لبنان بازگشته است.

پس از گذشت چند ساعت، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه ای رسما این عملیات را برعهده گرفت و اعلام کرد: مقاومت اسلامی امروز، جمعه، در تاریخ 2022/02/18 پهپاد حسان را به داخل خاک فلسطین اشغالی فرستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز پهپادهای ناشناس در شمال اراضی اشغالی

پرواز پهپادهای ناشناس در شمال اراضی اشغالی