مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 09:422022-06-22سياسي

هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) مرکز جهاد تبیین باشند


مسئول بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هیئات مذهبی باید مرکز جهاد تبیین باشند و از جریان های انحرافی دوری کنند که رویکرد بسیج مداحان نیز همین موضوع بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک ابوالفضل ربیعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئات مذهبی در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین نقش را ایفا کردند و بی شک حوزه مداحان محل تبلیغ و مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی به شمار می رفتو وی افزود: امروزه نیز هیئات مذهبی باید مرکز جهاد تبیین باشند و از جریان های انحرافی دوری کنند که رویکرد بسیج مداحان نیز همین موضوع بوده است.

مسئول بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: متاسفانه امروزه در بعضی از هیئات مذهبی و مداحان جریان های انحرافی نفوذ و رخنه کرده که باید با بصیرت مدیران هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) و همچنین مردم از چنین مسائلی جلوگیری و در عرصه های مختلف مبارزه کرد.

ربیعی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج مداحان در راستای تربیت مداح و نیروی انقلابی و ارزشی که مهمترین ماموریت این سازمان بوده و در این راستا آموزش مداحی نوگلان حسینی را از سال 1398 در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا کانون های بسیج مداحان در شهرستان های ساوه، خمین، محلات و اراک آموزش های مداحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) مرکز جهاد تبیین باشند

هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع) مرکز جهاد تبیین باشند