مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 09:472022-06-22سياسي

دادگاه عمومی چاروسا پناهگاه افراد بی بضاعت و کم توان است


گلزار شهدای شهر قلعه رییسی غبارروبی و عطر افشانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، در اولین روز هفته قوه قضاییه گلزار شهدا شهر قلعه رییسی غبارروبی و عطر افشانی شد.

این مراسم با حضور امام جمعه، رییس دادگستری، بخشدار و اعضای شورای اداری چاروسا برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رییسی در این مراسم گفت: شهید آیهاللَّه بهشتی یک انسان معتقد، مؤمن، مخلص، صادق، جدی در کار؛ آنچه میگفت، معتقد بود؛ و به آنچه معتقد بود، در عمل ملتزم بود،  منطقی و پایبند به اصول و مبانی بود و یک اصولگرای به معنای حقیقی کلمه محسوب میشد و بر سر اصول با کسی ملاحظه نمیکرد.

امام جمعه قلعه رییسی تاکید کرد:  بعضی ها سعی می کردند با حیله و ترفند و روشهای متعارف و معمول، او را جذب کنند یا از مواضع خود تنزل بدهند، او را وادار به مماشات کنند؛ لیکن او بر سر مواضع خود محکم ایستاده بود و شخصیتهای تاریخی و اثرگذار، اینجور شکل می گیرند و اینجور در جامعه ظهور میکنند و ماندگار میشوند و شعار دادن و گفتن، آسان است و عمل کردن دشوار است و  استمرار عمل به مراتب دشوارتر است.

وی افزود: بعضی فقط میگویند بعضی این گفته را در عمل هم نشان میدهند، اما نمی توانند در مقابل حوادث عالم در مقابل طوفانها، در مقابل تمسخرها، در مقابل طعنه زدنها، در مقابل دشمنی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه عمومی چاروسا پناهگاه افراد بی بضاعت و کم توان است

دادگاه عمومی چاروسا پناهگاه افراد بی بضاعت و کم توان است