مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 10:322022-06-22سياسي

قرارگاه بالندگی شهید کاظمی آشتیانی در دانشگاه فرهنگیان راه اندازی می شود


در نشست هم اندیشی شورای مرکزی انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان مقرر شد با نظر وزیر آموزش و پرورش قرارگاه بالندگی شهید کاظمی آشتیانی در دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ نشست هم اندیشی شورای مرکزی انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان با حضور صحرایی سرپرست دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

در این نشست مقرر شد با نظر وزیر آموزش و پرورش قرارگاه بالندگی شهید کاظمی آشتیانی در دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شود.

در این نشست  رضا صحرایی سرپرست دانشگاه فرهنگیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید چمران عنوان کرد: دیدار با اعضای این انجمن بسیار خوشحال کننده است ، زیرا انجمن دانش آموختگان تداوم دهنده کار تربیتی و فرهنگی در تربیت معلم و اساس نظام تعلیم و تربیت است.

وی افزود: با سپرده شدن کار قرارگاه بالندگی شهید کاظمی آشتیانی از سوی وزارت آموزش و پرورش  به دانشگاه فرهنگیان امیدواریم  با همراهی انجمن گام های استواری را در این راستا برداشته شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در ادامه تصریح کرد: آنچه که درباره انجمن دانش آموختگان مهم است این است که فعالیت ها در راستای برنامه های دانشگاه باشد تا بتوانیم ذیل برنامه سالانه در معاونت های مختلف حمایت های لازم را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه بالندگی شهید کاظمی آشتیانی در دانشگاه فرهنگیان راه اندازی می شود

قرارگاه بالندگی شهید کاظمی آشتیانی در دانشگاه فرهنگیان راه اندازی می شود