مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 10:372022-06-22اقتصادي

13 میلیارد و 575 میلیون تومان ودیعه مسکن برای مددجویان البرزی


ابوالفضل فلاح، قنبری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان البرز پرداخت می شود، گفت: طی سه ماهه اول سال جاری رقمی معادل 13 میلیارد و 575 میلیون تومان هزینه کارگشایی و ودیعه مسکن به 750 مددجوی موردحمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان البرزی پرداخت شده است.

وی افزود: تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به مددجویان این نهاد از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بدون کارمزد و سود بوده و تسهیلات پرداختی به نیازمندان از طریق بانک قرض الحسنه مهر و رسالت بدون سود و با کارمزد 4 درصد پرداخت می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 8500 کمک موردی به صورت بسته معیشتی، پرداخت نقدی و کمک هزینه امورات زندگی به ارزش 6 میلیارد تومان به مددجویان البرزی کمک شده است گفت: همچنین تأمین 749 مورد لوازم ضروی منزل مددجویان شامل (یخچال، تلویزیون، کولر، ماشین لباسشویی و .

) باهم افزایی مراکز نیکوکاری شناسایی و تأمین شده است.

فلاح قنبری یادآور شد: معرفی بیش از 31 هزار خانوار تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 میلیارد و 575 میلیون تومان ودیعه مسکن برای مددجویان البرزی

13 میلیارد و 575 میلیون تومان ودیعه مسکن برای مددجویان البرزی