مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 11:022022-06-22دانش

استانداردسازی و تجهیز خوابگاه ها از اولویت های سازمان امور دانشجویان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان، در سفر یک روزه به اصفهان و حضور در مراسم معارفه و تودیع ریاست دانشگاه هنر اصفهان، - معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در بازدید از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان گفت: استانداردسازی و تجهیز خوابگاه ها از اولویت های سازمان امور دانشجویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور، رییس سازمان امور دانشجویان، در سفر یک روزه به اصفهان و حضور در مراسم معارفه و تودیع ریاست دانشگاه هنر اصفهان، به همراه رییس جدید دانشگاه از خوابگاه های دانشجویی دختران صبا و پسرانه جماله و وزیر بازدید کرد.

در این بازدید که از بخش های مختلف خوابگاه ها صورت گرفت، رییس سازمان امور دانشجویان از نزدیک با امکانات و مشکلات و کمبود های این خوابگاه ها آشنا شد و برای رفع مشکلات آن نقطه نظراتی ارائه کرد.

هاشم داداش پور در این بازدید، استاندارد سازی و تجهیز خوابگاه ها را از اولویت های سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه عنوان کرد و گفت: دانشجویان غیر بومی زندگی شان بعد از کلاس های درسی در همین خوابگاه ها سپری می شود و از دو سال تا ده سال سکونت خوابگاهی دارند و ضرورت دارد با تلاش دانشگاه و مسوولان استان و دولت و خیرین و مشارکت خود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی و تجهیز خوابگاه ها از اولویت های سازمان امور دانشجویان است

استانداردسازی و تجهیز خوابگاه ها از اولویت های سازمان امور دانشجویان است