مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 11:122022-06-22اجتماعي

خیزش گرد و خاک در غرب کشور


یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: دیروز در آبادان و امیدیه با بیشینه دمای 50 درجه و در اهواز و صفی آباد ذزفول، شوش، بندر ماهشهر و بستان با دمای 49 درجه بالای صفر مواجه بودیم و این در حالی است که امروز صبح در فاروج و شیروان دمای هوا به 10 درجه بالای صفر رسید که خنک شهرهای کشور بودند.

وی ضمن اشاره به اینکه طی 2 روز آینده در ساعات بعد از ظهر و شب برای شمال استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اربیل بارش های پراکنده همراه با گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و موقتی پیش بینی می شود، ادامه داد: طی روز پنجشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان رضوی و خراسان شمالی انتظار این شرایط جوی را داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز جمعه شاهد جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی در بیشتر مناطق کشور هستیم، افزود: طی دو روز آینده در برخی مناطق غرب، جنوب غرب، مرکز و دامنه های جنوبی البرز، وزش بادهای شدید پدیده غالب است و برای مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا را به همراه دارد.

گودرزی با اشاره به نفوذ توده گرد و خاک تشکیل شده در کشور سوریه و شمال عراق، به مرزهای غربی کشور اظهار کرد: این گرد و خاک امروز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش گرد و خاک در غرب کشور

خیزش گرد و خاک در غرب کشور