مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 11:122022-06-22سياسي

فعالیت 123 اقامتگاه بوم گردی در استان سمنان/ انجمن میراث فرهنگی تشکیل می شود


استاندار سمنان با بیان اینکه 123 واحد اقامتی بوم گردی در این استان در حال فعالیت است، گفت: انجمن میراث فرهنگی در شهرستان های استان سمنان تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک انجمن میراث فرهنگی و کمیته گردشگری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: نگاه ما در حوزه گردشگری، تبدیل استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری است.

وی افزود: استان سمنان از لحاظ میراث فرهنگی و گردشگری، ازجمله شهرهای نمونه گردشگری، جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی ثبت شده، دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار ارزشمندی است که ضرورت دارد شناسانده شود.

استاندار سمنان ادامه داد: ما در استان سمنان به دنبال این هستیم تا با اقدامات مناسب در حوزه گردشگری، مدت ماندگاری مسافر افزایش یابد.

هاشمی عنوان کرد: کمیته تخصصی گردشگری با اقدامات کارشناسی و برگزاری جلسات مستمر، در راستای رفع موانع و مشکلات موجود در حوزه گردشگری استان سمنان به صورت ویژه گام بردارد.

وی تصریح کرد: گره گشایی از امور سرمایه گذاران در حوزه گردشگری استان سمنان امری ضروری است؛ به همین واسطه در جهت ایجاد زمینه های اشتغال و تحقق رشد اقتصادی، توجه به امر گردشگری بسیار اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 123 اقامتگاه بوم گردی در استان سمنان/ انجمن میراث فرهنگی تشکیل می شود

فعالیت 123 اقامتگاه بوم گردی در استان سمنان/ انجمن میراث فرهنگی تشکیل می شود