مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 11:422022-06-22دانش

ارجاع موضوع افزایش دانشجوی دندانپزشک به ستاد نقشه جامع علمی کشور


موضوع افزایش دانشجوی دندانپزشک از سوی شورایعالی انقلاب فرهنگی برای بررسی بیشتر به ستاد نقشه جامع علمی کشور ارجاع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 864 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی، عصر روز سه شنبه 31 خرداد ماه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه 864 شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: گزارشی درباره وضعیت جامعه علمی و نخبگانی کشور ارائه شد که رییس جمهور محترم و اعضا محترم شورای عالی تاکید کردند که گزارش تفصیلی راجع به وضعیت جامعه نخبگانی کشور تهیه شود و اقداماتی که باید برای تقویت جامعه نخبگانی صورت بگیرد در صحن شورا به عنوان طرح ارائه شود.

وی ادامه داد: همچنین بحثی درباره پیشرانی علم و فناوری در منطقه و جهان و مسئله رشد و پیشرفت در این سال ها مطرح شد؛ خوشبختانه هم اکنون جمهوری اسلامی ایران رتبه اول منطقه در علوم مختلف را داراست که برای تقویت این حوزه اعضا و رییس جمهور محترم تاکید داشتند که باید اقدامات لازم صورت بگیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره افزایش ظرفیت دندانپزشکی ادامه داد: ستاد نقشه جامع علمی کشور گزارش های آماری دقیقی در صحن شورا ارائه کرد، وزیر محترم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع موضوع افزایش دانشجوی دندانپزشک به ستاد نقشه جامع علمی کشور

ارجاع موضوع افزایش دانشجوی دندانپزشک به ستاد نقشه جامع علمی کشور