مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 11:572022-06-22سياسي

نطق های میان دستور نمایندگان مجلس/ تاکید بر قدرت راهبردی ایران


نمایندگان مجلس در نطق های میان دستور خود بر قدرت راهبردی جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز چهارشنبه یکم تیر پارلمان به ایراد نطق های خود پرداختند که در ادامه به مهمترین مسائل مورده اشاره توسط ایشان پرداخته ایم.

* نماینده بافق و مهریز: قدرت راهبردی ایران، دشمنان را به احترام وا داشته است محمدرضا صباغیان بافقی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه انقلاب ما توانست نگاه دینی را با نگاه مردمسالاری تلفیق و در قالب نظام اسلامی پدیدار و حکومت مستحکمی را بنا نهد که در قرن کنونی کم نظیر است و باید قدردان آن باشیم، گفت: قوت نظام اسلامی، وجود رهبری حکیم، صالح و مدبر در رأس نظام است که بعد از غروب خورشید امام امت سکاندار آن شد، انتخابی که در آن شرایط سخت چیزی جز به فضل الهی نبود.

وی در ادامه با بیان اینکه استقلال سیاسی کم نظیر از نقاط قوت دیگر است، ابراز داشت: من رشته تاریخ خوانده ام و گذشته دولت ها و ملت ها را مطالعه کرده ام.

در سده اخیر ایران، کمتر حکومتی استقلال سیاسی داشت که بتواند بدون توجه به سیاست های زورگویانه استعمارگران به راه خود برود.

نماینده مردم بافق و مهریز ادامه داد: قدرت راهبردی ایران در جهان شکل گرفته و دشمنان را در گفتگو و برخورد با ایران به احترام وا داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق های میان دستور نمایندگان مجلس/ تاکید بر قدرت راهبردی ایران

نطق های میان دستور نمایندگان مجلس/ تاکید بر قدرت راهبردی ایران