مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 12:172022-06-22بين الملل

فشار کشورهای عربی به بایدن برای مقابله با ایران


مقامات آمریکایی بر این باور نیستند که مسئولیت محدود کردن ایران به طور کامل بر عهده بایدن است و امیدوارند در جریان سفر ماه آینده رییس جمهوری آمریکا به منطقه، - وبگاه شبکه خبری سی ان ان آمریکا با انتشار گزارشی از فشار کشورهای عربی منطقه به ایالات متحده برای ارایه طرح واشنگتن به منظور مقابله با ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از عصرایران، سی ان ان در گزارشی نوشت: در شرایطی که امیدها برای احیای برجام کمرنگ شده و رییس جمهوری آمریکا آماده سفر خاورمیانه ای ماه آینده خود به اسراییل و سپس عربستان سعودی است ، پرزیدنت جو بایدن تحت فشار فزاینده ای از سوی متحدان کلیدی آمریکا در خاورمیانه قرار دارد تا طرحی قابل اجرا برای محدود کردن ایران ارایه دهد.

خالد بن سلمان معاون وزیر دفاع عربستان سعودی و برادر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، در اوایل ماه جاری در سفر به واشنگتن به مقامات ارشد امنیت ملی بایدن گفت که او خوشحال است که روابط آمریکا و عربستان به مسیر خود باز می گردد.

بنا به اعلام منابع مطلع آمریکایی، اما او همزمان ابراز نگرانی کرد که ایالات متحده هنوز یک استراتژی جامع برای مقابله با جاه طلبی های هسته ای ایران، زرادخانه موشک های بالستیک و حمایت این کشور از گروه های شبه نظامی منطقه ای ارایه نکرده و دولت آمریکا هنوز به متحدان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار کشورهای عربی به بایدن برای مقابله با ایران

فشار کشورهای عربی به بایدن برای مقابله با ایران