مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 12:372022-06-22بين الملل

حمله به منزل رییس کل بانک مرکزی لبنان برای بازداشت وی


نیروهای امنیتی لبنان، شب گذشته به منظور اجرای حکم احضار رییس بانک مرکزی لبنان، به منزل او حمله کردند تا وی را بازداشت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه قضایی و یک منبع آگاه امنیتی اعلام کردند که نیروهای سرویس امنیتی دولت لبنان، سه شنبه شب، به منظور اجرای حکم احضار قضایی ریاض سلامه رییس کل بانک مرکزی به منزل او حمله کردند.

این منابع در گفت وگو با رویترز اعلام کردند: قاضی غاده عون این احضاریه را ماه فوریه، پس از عدم حضور سلامه برای بازپرسی به عنوان بخشی از تحقیقات مربوط به اتهامات او مبنی بر سوء عملکرد و فساد صادر کرد .

طبق حکمی که دادستان کل منطقه جبل لبنان صادر کرده،  نیرو های امنیتی این کشور باید ریاض سلامه را بازداشت و به دادستانی ببرند.

این قاضی در مارس گذشته نیز، پس از اتهام وارده به برادر کوچکتر سلامه مبنی بر پولشویی، ریاض را به تحصیل مال نامشروع متهم کرده بود.

رییس کل بانک مرکزی لبنان، پیشتر ارتکاب هرگونه تخلف قانونی را رد و تحقیقات علیه خود در لبنان و خارج از کشور را دارای انگیزه سیاسی توصیف کرده بود.

این چندمین تلاش دستگاه های امنیتی لبنان برای دستگیری ریاض سلامه است.

در اواسط فوریه نیز دستگاه امنیتی لبنان با مراجعه به دفتر سلامه در بانک مرکزی و چند مکان اختصاصی مربوط به او، در پی جلب وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به منزل رییس کل بانک مرکزی لبنان برای بازداشت وی

حمله به منزل رییس کل بانک مرکزی لبنان برای بازداشت وی