مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 12:432022-06-22اقتصادي

اخطار به 33 دستگاه پرمصرف اداری در حوزه برق تبریز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از اعلام هشدار به 33 واحد اداری واقع در شهر تبریز به دلیل عدم رعایت مصرف مجاز در ایام پیک 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عباس حسامی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به ابلاغ تصویب نامه هیئت وزیران به سازمان ها، دستگاه های اجرایی و اعضای شورای اداری استان اظهار کرد: براین اساس  تمام دستگاه های اجرایی، ادارات، بانک ها و نهادهای عمومی غیردولتی موظفند مصرف برق خود را در ساعات اداری به میزان 30 درصد مصرف سال گذشته و در ساعات غیراداری به میزان 60درصد مصرف جاری، با استفاده از اجرای روش ها و برنامه های مدیریت مصرف برق از جمله بکارگیری مولدهای اضطراری خود، کاهش دهند.

وی ادامه داد: مطابق گزارش مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در هفته ی چهارم خرداد ماه 33 واحد اداری تبریز از حد مجاز مصرف انرژی اعلامی فراتر رفتند که در مرحله ی اول به این واحدها اخطار جدی قطع برق در صورت ادامه ی مصرف غیرمجاز داده شد.

حسامی تصریح کرد: در مرحله اول نسبت به ارائه ی اخطار و اعمال خاموشی به ادارات و سازمان های متخلف اقدام شد و در صورت تکرار، مطابق ابلاغیه هیئت وزیران، برق این واحدها از ساعت 10 صبح قطع و پس از ساعت 15 همان روز وصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار به 33 دستگاه پرمصرف اداری در حوزه برق تبریز

اخطار به 33 دستگاه پرمصرف اداری در حوزه برق تبریز