مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 12:432022-06-22اقتصادي

بوشهری ها چگونه قبوض برق خانگی را رایگان کنند؟


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مشترکانی که مصرف برق آن ها بین 2 تا 2 هزار و 500 کیلووات باشد، می توانند با صرفه جویی 10 درصدی قبض برق رایگان دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حشمتی ظهر امروز در گفتگو خبرنگاران اظهار داشت: امسال وزارت نیرو مشوق های خوبی برای کاهش مصرف در بخش خانگی در نظر گرفته است که بر اساس آن مشترکان به ازای هر کیلو وات کاهش در مصرف نسبت به همان بازه زمانی سال گذشته خود، به ازای هر کیلووات 500 تومان پاداش دریافت می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: در بخش کشاورزی، بر اساس مصوبه وزارت نیرو کشاورزان امسال می توانند 19 ساعت از برق استفاده کنند که اگر 13 تا 17 ساعت استفاده داشته باشند در این صورت برق آن ها رایگان محاسبه می شود.

وی تصریح کرد: مشترکان خانگی80 درصد برق استان بوشهر را مصرف می کنند و دیگر بخش ها در مجموع 20 درصد از برق مصرفی این استان را به خود اختصاص می دهند، بنابراین صرفه جویی در مصرف برق در بخش خانگی اهمیت زیادی دارد.

حشتمی گفت: تا کنون حدود 40 مگاوات در بخش اداری، 20 تا 25 مگاوات در کشاورزی و 20 مگاوات در بخش صنعتی صرفه جویی روزانه داشته ایم که در مجموع حدود 95 مگاوات به اندازه ظرفیت یک نیروگاه متوسط مدیریت مصرف روزانه در استان بوشهر اتفاق افتاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها چگونه قبوض برق خانگی را رایگان کنند؟

بوشهری ها چگونه قبوض برق خانگی را رایگان کنند؟