مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 13:122022-06-22سياسي

طرح مردمی سازی یارانه ها اقتصاد ایران را از مرگ نجات داد


اقتصاد ایران به ارز 4200 تومنی اعتیاد پیدا کرده بود که دولت سیزدهم اگر این مواد را به اقتصاد کشور می داد شاهد مرگ اقتصاد می بودیم اما دولت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب روز گذشته در مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید که همزمان با سالروز شهادت شهید مصطفی چمران در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز جهاد تبیین بالاترین وظیفه بر گردن ما است، اظهار کرد: اگر همراهی مردم در مسیر انقلاب از دست برود، قطعا در این مسیر شکست خواهیم خورد.

وی با بیان اینکه ظهور حضرت حجت(عج) وعده حتمی خداوند است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی وظیفه زمینه سازی ظهور را بر عهده دارد و تا زمانی که این زمینه سازی انجام نشود، ظهور تحقق نمی یابد.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه در طول تاریخ مردم عنصر اصلی پایداری حکومت ها بوده اند، مطرح کرد: امروز جمهوری اسلامی به تنها مشکل آمریکا در دنیا تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در هرجای دنیا کشور مظلومی دچار جنگ شده، جمهوری اسلامی از آن ها حمایت کرده است، عنوان کرد: امروز آمریکا در تمام کشورهای همسایه ایران ورود پیدا کرده است ولی جرأت وارد شدن به خاک ایران را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مردمی سازی یارانه ها اقتصاد ایران را از مرگ نجات داد

طرح مردمی سازی یارانه ها اقتصاد ایران را از مرگ نجات داد