مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 13:222022-06-22سياسي

نیشابور/ فروش گوسفند در تعویض روغنی/ فروشنده بازداشت و مغازه مهر و موم شد


پس از بررسی کارشناسان دامپزشکی مشخص شد دام ذبح شده به علت تشنگی از مایعی شیمیایی در تعویض روغنی آشامیده و این مایع در داخل بافت گوشت و جگر حیوان نفوذ کرده است - پس از بررسی کارشناسان دامپزشکی مشخص شد دام ذبح شده به علت تشنگی از مایعی شیمیایی در تعویض روغنی آشامیده و این مایع در داخل بافت گوشت و جگر حیوان نفوذ کرده است رییس شبکه دامپزشکی نیشابور گفت: صاحب یک مغازه ارائه دهنده خدمات تعویض روغن که در این محل گوسفند نیز نگهداری می کرد و در فضای مجازی به فروش می رساند با دستور فوری دادستان بازداشت و مغازه اش نیز مهر و موم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علی سلیمانی افزود: در پی شکایت شخصی مبنی بر این که گوشت و جگر پخته شده یک راس گوسفند ذبح شده در منزل مسکونی اش بو و طعم بد و مشمئز کننده ای می دهد موضوع در دستور کار واحد ما قرار گرفت .

آزمایش های انجام شده نشان داد که گوشت و جگر و تمامی اعضای داخلی بدن این گوسفند دارای بو و طعم بسیار نامطبوع و غیر قابل استفاده است.

وی ادامه داد: با پیگیری کارشناسان دامپزشکی مشخص شد این گوسفند به صورت زنده از یک تعویض روغنی که در فضای مجازی تبلیغ می کرد خریداری شده و متصدی تعویض روغن، محلی را به صورت غیرمجاز در انتهای مغازه تعبیه کرده و اقدام به فروش و کشتار غیرمجاز دام می کند و گوسفندان را هم ضمن تحویل در منزل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیشابور/ فروش گوسفند در تعویض روغنی/ فروشنده بازداشت و مغازه مهر و موم شد

نیشابور/ فروش گوسفند در تعویض روغنی/ فروشنده بازداشت و مغازه مهر و موم شد