مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 13:522022-06-22پزشكي

زنان باردار در استان یزد بیمه می شوند


دکتر محمد دریجانی، مدیرکل بیمه سلامت یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان، بابیان این که بالغ بر 85 هزار نفر در استان یزد تحت پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان هستند، اظهار کرد: بیمه سلامت استان نسبت به دیگر سازمان های بیمه گر در وضعیت بهتری قرارگرفته است.

وی افزود: بر اساس قانون بیمه سلامت همگانی باید در مراکز دولتی ارائه خدمت کند و در همین راستا خوشبختانه در تمامی مراکز دولتی این دفترچه ها هم در حوزه سرپایی و هم در حوزه بستری قابل اعتبار است.

دریجانی در ادامه با بیان این که دفترچه بیمه سلامت ایرانیان در تمامی مراکز دولتی و خصوص دارای اعتبار است، گفت: دفترچه های بیمه سلامت هیچ گونه فرقی نکرده و به صورت رایگان در مراکز دولتی دارای اعتبار است و بیمه سلامت به مردم ارائه خدمات می دهد.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد ارائه خدمات بیمه ای برای زنان باردار، تصریح کرد: زنان بارداری که بیمه نیستند با مراجعه به اداره کل بیمه سلامت استان یا اداره بیمه شهرستان و ارائه مدارک لازم می توانند به صورت رایگان بیمه می شوند.

  وی خاطرنشان کرد: بعد از بیمه شدن می توانند از خدمات دوران بارداری و زایمان استفاده کنند و همچنین بلافاصله بعد از تولد فرزند آنها نیز به مدت یک سال بیمه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان باردار در استان یزد بیمه می شوند

زنان باردار در استان یزد بیمه می شوند