مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 13:572022-06-22سياسي

300 روستا در کهگیلویه و بویراحمد فاقد روحانی/ درخواست تبلیغات اسلامی از خیرین


مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستاهای کهگیلویه و بویراحمد فاقد روحانی مستقر هستند که از خیرین انتظار می رود به تبلیغات اسلامی در این زمینه کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سید رضا افتخاری در نشست خبری به مناسب سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم این استان همواره روحیه علوی و انقلابی داشتند و این ظرفیت نباید دستکم گرفته شود که سابقه استان قبل و بعد انقلاب گواه این مطلب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به رشد مبلغین در استان اشاره و عنوان کرد: مبلغین استان از آمار 60 مورد در سال 98 به 120 مورد در سال 1400 رسید که بخشی از این مبلغین در مناطق حاشیه شهرها و مناطقی که آسیب های اجتماعی بالایی دارند مستقر شدند.

وی از رشد بودجه قرآنی و فرهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اشاره و عنوان کرد: طی دو سال اخیر بودجه عمرانی تبلیغات اسلامی چهار برابر رشد داشته و به لحاظ بودجه فرهنگی اعتبارات خوبی جذب کردیم.

این مسئول در ادامه فعالیت های تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و 100 خانه قرآنی، 16 موسسه قرآنی،500 مربی و 37 قاری ممتاز پرورش یافته تبلیغات اسلامی هستند، ضمن اینکه با مشارکت سایر دستگاه ها 210 حافظ کل قرآن در سطح استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 روستا در کهگیلویه و بویراحمد فاقد روحانی/ درخواست تبلیغات اسلامی از خیرین

300 روستا در کهگیلویه و بویراحمد فاقد روحانی/ درخواست تبلیغات اسلامی از خیرین