مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 14:072022-06-22سياسي

با ممیزی 57 درصد شهر تبریز انجام شد/ تشکیل 4200 پرونده تخلف ساخت و ساز غیرمجاز


رییسرییس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با ممیزی 57 درصد شهر تبریز 4 هزار و 200 پرونده تخلف ساخت و ساز غیرمجاز تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح الله دهقان نژاد ظهر امروز  در بیست و نهمین جلسه کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی این شورا اظهار کرد: به گفته شهرداری 57 درصد شهر ممیزی شده است و باید همین بحث در شهر ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: ما در مناطق 2، 6، 7 و 10 شهرداری کار ممیزی را انجام دادیم و نیاز است که سایر مناطق هم پیگیر این موضوع باشند.

رییس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در نتیجه ممیزی اطلاعات فنی و حتی وضعیت شهر از لحاظ عمر ساخت و ساز و آسیب های احتمالی به دست می آید که در برنامه ریزی های بعدی شهری  از آن بهره برداری می شود.

دهقان نژاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مشکلاتی مابین اطلاعات شهرسازی و ممیزی وجود دارد که باید مسئولان امر این نواقصات را رفع کنند.

رییس کمیسیون تحقیق، نظارت، ارزیابی و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: در بحث ممیزی حتی میزان ساخت و ساز غیرمجاز هم مشخص می شود که خود نوعی عامل بازدارنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ممیزی 57 درصد شهر تبریز انجام شد/ تشکیل 4200 پرونده تخلف ساخت و ساز غیرمجاز

با ممیزی 57 درصد شهر تبریز انجام شد/ تشکیل 4200 پرونده تخلف ساخت و ساز غیرمجاز