مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 14:322022-06-22سياسي

میانجیگری برای کاهش دعاوی، رویکرد دستگاه قضایی خراسان رضوی است


رییس کل دادگستری خراسان رضوی میانجیگری برای کاهش دعاوی محاکم را رویکرد مهم دستگاه قضایی این استان در سال جاری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی صادقی رییس کل دادگستری خراسان رضوی ظهر امروز در نشست خبری که همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری اصحاب رسانه تعدادی از پرونده های این حوزه توسط شورای حل اختلاف اصحاب رسانه حل شد که این باعث خرسندی است.

صادقی افزود: توصیه ما به اصحاب رسانه این است که همچنان همکاری خود را با شورای حل اختلاف ادامه بدهند زیرا در صورت تشکیل پرونده برای خبرنگار و یا تشکیل پرونده اختلاف بین اصحاب رسانه ها به جای حکم قضایی با توافق و مداخله شورای حل اختلاف مشکل حل خواهد شد.

وی متذکر شد: بر اساس اصل 156 قانون اساسی کشور وظیفه و ماموریت دستگاه قضایی ، ماموریت های هفت گانه ای است که در سند تحول هم با شرح و وصف بیشتری بر آن تکیه شد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به دستورات اکید ریاست قوه قضاییه، خاطر نشان کرد: بر اساس این دستور باید دولت و دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی را در امر تولید، صنعت، اشتغال مورد حمایت بیشتری قرار دهیم.

صادقی متذکر شد: همچنین ما به تمامی مجموعه های صنعتی اعلام کردیم کسانی که مشکلی دارند و به هر دلیلی سازمان و نهاد مربوطه پاسخگو نیست آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانجیگری برای کاهش دعاوی، رویکرد دستگاه قضایی خراسان رضوی است

میانجیگری برای کاهش دعاوی، رویکرد دستگاه قضایی خراسان رضوی است