مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 15:122022-06-22اقتصادي

نمایشگاه تولید ایرانی در شیراز؛ عبور از تحریم با نوآوری های دانش بنیان


این نمایشگاه تخصصی با هدف استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای استفاده و افزایش تولید در صنایع مختلف ایران از جمله پتروشیمی، نفت و گاز، - نمایشگاه تولید ایرانی در شیراز؛ عبور از تحریم با نوآوری های دانش بنیان نخستین نمایشگاه تخصصی تولید ایرانی و دانش بنیان با حضور شرکت های مختلف در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز درحال برگزاری است.

این نمایشگاه تخصصی با هدف استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای استفاده و افزایش تولید در صنایع مختلف ایران از جمله پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع غذایی، صنایع کشاورزی، صنایع پزشکی و دیگر صنایع دایر شده و به مدت چهار روز (21 تا 24 ژوئن 2022) میزبان فعالان اقتصادی، نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان است.

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال 1401 را سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری کرده اند.

یک شرکت دانش بنیان ایرانی شرکت کننده در نمایشگاه شیراز بیش از 40 هزار قطعه کوچک و بزرگ در زمینه های مختلف در عرصه هوافضا، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع دارویی- پزشکی و نیروگاهی ساخته است.

این شرکت دانش بنیان با کمک واحد تحقیقاتی خود توانسته است پیچیده ترین قطعات مهم مورد نیاز صنایع مختلف در ایران را نخستین بار از طریق مهندسی معکوس تولید کند و موانع پیش رو ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تولید ایرانی در شیراز؛ عبور از تحریم با نوآوری های دانش بنیان

نمایشگاه تولید ایرانی در شیراز؛ عبور از تحریم با نوآوری های دانش بنیان