مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 15:532022-06-22بين الملل

تلاش لابی صهیونیستی برای کشاندن تونس به دایره سازش


دبیر کل اتحادیه مشاغل تونس از تلاش لابی صهیونیستی برای کشاندن تونس به دایره سازش با تل آویو با هدف در تنگنا قرار دادن الجزائر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نورالدین الطبوبی دبیر کل اتحادیه مشاغل تونس گفت که لابی صهیونیستی با هدف وادار کردن تونس به سازش با رژیم صهیونیستی پویشی را به راه انداخته است.

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، الطبوبی در افتتاحیه کنفرانس اتحادیه کارگری ایالت قیروان گفت که لابی صهیونیستی در شبکه های اجتماعی با استفاده از ربات های الکترونیکی و دستگاه های اطلاعاتی بیگانه پویشی را به راه انداخته تا تونس را به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و محاصره الجزائر وادار کند.

الجزائر از جمله کشورهایی است که با هر گونه سازش با رژیم صهیونیستی و حتی عضویت این رژیم در اتحادیه آفریقا مخالفت کرده است.

پیشتر وزارت خارجه تونس در بیانیه ای به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مربوط به سازش بین تونس و رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وزارت خارجه تونس در بیانیه خود تأکید کرد که اخبار برخی رسانه ها درباره گفت وگوهای دیپلماتیک تونس با این رژیم را قاطعانه رد می کند.

انتهای پیام/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش لابی صهیونیستی برای کشاندن تونس به دایره سازش

تلاش لابی صهیونیستی برای کشاندن تونس به دایره سازش