مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 16:222022-06-22بين الملل

سی ان ان: اسراییل در ترور شهید صیاد خدایی دخیل بود


جاناتان پانیکاف، یکی از مدیران اندیشکده شورای آتلانتیک در امور خاورمیانه در این باره می گوید، «به نظر نمی رسد که اسراییل در حال حاضر برنامه ای استراتژیک برای پایان بخشیدن به پیشرفت های ایران در زمینه تسلیحات هسته ای داشته باشد.

- سی ان ان نوشت: جاناتان پانیکاف، یکی از مدیران اندیشکده شورای آتلانتیک در امور خاورمیانه در این باره می گوید، به نظر نمی رسد که اسراییل در حال حاضر برنامه ای استراتژیک برای پایان بخشیدن به پیشرفت های ایران در زمینه تسلیحات هسته ای داشته باشد.

شبکه سی ان ان در گزارشی درباره گسترش تنش ها میان اسراییل و ایران در آستانه سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه، با استناد به اظهارات مقامات اطلاعاتی، تاکید کرد که اسراییل پشت پرده ترور شهید صیاد خدایی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه سی ان ان در بخشی از یک گزارش در آستانه سفر جو بایدن، رییس جمهور آمریکا به منطقه، نوشت: مقامات اطلاعاتی و نظامی آمریکا به دقت در حال رصد نشانه های گسترش تنش میان ایران و اسراییل در آستانه سفر بایدن به منطقه هستند، با توجه به این که اسراییل شمار ترورها و دیگر عملیات های غیر مستقیم خود را در ماه های اخیر در ایران افزایش داده است.

سی ان ان در ادامه نوشت: جاناتان پانیکاف، یکی از مدیران اندیشکده شورای آتلانتیک در امور خاورمیانه در این با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: اسراییل در ترور شهید صیاد خدایی دخیل بود

سی ان ان: اسراییل در ترور شهید صیاد خدایی دخیل بود