مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 16:372022-06-22سياسي

ایثارگران را نباید با سهمیه قضاوت کرد/ بودجه ایثارگران به طور کامل محقق شود


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: پیگیر اختلاس در بانک دی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در اجلاس سراسری مدیران ارشد بنیاد شهید و امورایثارگران کشود که عصر امروز در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این روزها مزین به نام شهدای مکتب سازی مانند شهید چمران است که اثر گذار و تابع بودند.

وی محدودیت های کرونایی را عامل محدود کننده در برگزاری جلسات عنوان کرد و افزود: در حوزه اقدامات نیازمند گفتمان هستیم و باید برخی موانع را رفع کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وجود برخی مشکلات در خصوص برگزاری جلسات، اهلام کرد: ما شاهد طرح هایی هستیم که ضرب العجل زمانی دارند مانند طرح سپاس که باید ظرف 2 سال  خانواده شهدا را ملاقات کنیم اما کیفیت مهم است.

قاضی زاده هاشمی دیدار با خانواده شهدا را حامل بارفرهنگی دانست و اظهار کرد: این دیدارها  حامل یک بار فرهنگی و یک احساس خوب یا بد است که باید مدیریت شود.

وی در ادامه نوع فعالیت همکاران در بنیاد شهید را دو نوع برشمرد و افزود: دوستان ما دو نوع رفتار دارند بعضی فعال هستند و شاهد تلاش روزانه آنها هستیم اما در مقابل بعضی افراد در این حوزه کاری انجام نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگران را نباید با سهمیه قضاوت کرد/ بودجه ایثارگران به طور کامل محقق شود

ایثارگران را نباید با سهمیه قضاوت کرد/ بودجه ایثارگران به طور کامل محقق شود