مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 16:572022-06-22سياسي

بازدید رییس کل دادگستری هرمزگان از اولین واحد تولیدکننده بویه بزرگ اقیانوسی


رییس کل دادگستری هرمزگان در بازدید از شرکت هرمز برکه اولین واحد تولیدکننده بویه بزرگ اقیانوسی در کشور، بر حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تأکید کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با نخستین روز از هفته قوه قضاییه که با عنوان حمایت قضایی از تولید، دانش بنیان و صیانت از حقوق عامه نامگذاری شده، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان ظهر امروز به همراه دادستان بندرعباس و معاونین خود از شرکت تولیدی هرمز برکه بازدید کرد و در جریان فعالیت ها و توانمندی های این واحد تولیدی قرار گرفت.

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین با جدیدترین تولیدات این شرکت در حوزه محصولات پلیمری آشنا شد و در ادامه با مدیران و کارکنان این شرکت ، دیدار و گفتگو کرد.

  مجتبی قهرمانی در جریان این بازدید ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه از شرکت های تولیدی و دانش بنیان، از آمادگی برای کمک به حل مشکلات حقوقی و قضایی این شرکت ها خبر داد.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت تولیدی هرمز برکه، گفت: پیشرفت در عرصه علم و فناوری از اساسی ترین ارکان رشد و تعالی کشور و مقدمه شکل گیری ایرانی قوی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همواره بر آن تأکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس کل دادگستری هرمزگان از اولین واحد تولیدکننده بویه بزرگ اقیانوسی

بازدید رییس کل دادگستری هرمزگان از اولین واحد تولیدکننده بویه بزرگ اقیانوسی