مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 17:022022-06-22اجتماعي

عصرانه ای دلچسب با خوراکی های جذاب تابستانی


در روزهای بلند تابستان که فاصله میان ناهار و شام طولانی تر از معمول می شود، عصرانه به شکل خاصی جای خود را در بین وعده های اصلی باز می کند و یک میان وعده سبک و تابستانه حسابی می چسبد؛ - گروه زندگی- نفیسه خانلری:وقتی در یک عصر تابستانی، خسته و بی رمق به خانه برمی گردیم، شاید هیچ چیز مثل یک نوشیدنی خنک و عصرانه ای سبک و تابستانی، حال آدم را خوب نکند؛ هرچقدر هم که هوای آتشین این فصل مفرح بی حالتان کرده باشد، نشستن در کنار خانواده و گپ و گفتی صمیمانه بعد از یک روز پرمشغله، حالتان را جامی آورد.

ترتیب یک عصرانه ساده و مقوی را معمولا مادر خانواده به بهترین نحوممکن مدیریت می کند و متناسب با ذائقه اهالی خانه، بهترین ها را برای یک دورهمی ساده درنظر می گیرد.

اصلا اینکه بتوانیم در یک عصر تابستانی، خوراکی مناسب برای همه افراد خانواده آماده کنیم، نه تنها کارکوچکی نیست، بلکه هنری بزرگ است و می تواند سلامت تک تک افراد خانواده را تضمین کند.

  خداحافظی با کشوی خوراکی های مضر گرچه از نظر بیشتر بچه ها، خوردن تنقلات حتی از جنس چیپس و پفک، بهترین گزینه است اما مادرها با آن روحیه مسئولیت پذیر و منعطف خود می توانند این میان وعده غذایی را به اتفاقی جذاب تبدیل کرده و همه را پای سفره ای دلچسب بنشانند؛ پس قبل از هرچیز باید بدانیم که کشوهای کابینت، جایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصرانه ای دلچسب با خوراکی های جذاب تابستانی

عصرانه ای دلچسب با خوراکی های جذاب تابستانی