مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 17:072022-06-22اقتصادي

تحقق مصوبه سفر ریاست جمهوری/ کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان صادر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به این استان در آبان ماه سال گذشته، اظهار کرد: از محل مصوبات سفر، بالغ بر 15 هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و اقتصادی برای استان در نظر گرفته شد که اخذ کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان در راستای تقویت تولید و اشتغال آفرینی، به عنوان یکی از مصوبات حائز اهمیت سفر، محقق شد و هم اکنون این منطقه اقتصادی دارای کد گمرکی است.

وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی سمنان با کاربری تجاری صنعتی در زمینی به مساحت یک هزار هکتار در مجاورت شهرک صنعتی سمنان واقع شده است که در تقویت شهرک صنعتی و فعالیت مستمر این منطقه نقش به/ سزایی دارد.

استاندار سمنان افزود: یکی از مزیت های بسیار ویژه و حائز اهمیت منطقه ویژه اقتصادی سمنان، قرارگیری در مجاورت خط راه آهن سراسری تهران- مشهد است که زمینه را برای تسهیل و تسریع در امور مرتبط به صادرات تولیدات و کالاهای شهرک های صنعتی استان و به طور ویژه شهرک صنعتی سمنان، فراهم می سازد.

هاشمی تصریح کرد: فاز عملیاتی فعلی این منطقه ویژه اقتصادی در حال حاضر محصور و اخذ کد گمرکی آن نیز با رعایت الزامات گمرکی، صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مصوبه سفر ریاست جمهوری/ کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان صادر شد

تحقق مصوبه سفر ریاست جمهوری/ کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان صادر شد