مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 17:522022-06-22اجتماعي

هشدار وقوع باد شدید در پایتخت


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به عدم پارک خودرو در کنار سازه های موقت و ساختمان های نیمه تمام نیز هشدار داد و عنوان داشت: عدم تردد کودکان، - سالمندان و بیماران تنفسی در فضای باز به دلیل کاهش کیفیت هوا نیز توصیه می شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد خبر داد و گفت: طبق گزارش هواشناسی از امروز عصر تا روز جمعه سوم تیرماه وزش باد شدید و گرد و خاک در پایتخت پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد یزدی مهر، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران اظهار داشت: طبق گزارش هواشناسی از عصر امروز یکم تیرماه تا روز جمعه سوم تیرماه وزش باد شدید و گرد و خاک در پایتخت پیش بینی شده است.

یزدی مهر با اشاره به این هشدار زرد به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان تهران گفت: در این خصوص به شهروندان توصیه می شود از استحکام سازه های موقت اطمینان کامل حاصل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به عدم پارک خودرو در کنار سازه های موقت و ساختمان های نیمه تمام نیز هشدار داد و عنوان داشت: عدم تردد کودکان، سالمندان و بیماران تنفسی در فضای باز به دلیل کاهش کیفیت هوا نیز توصیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وقوع باد شدید در پایتخت

هشدار وقوع باد شدید در پایتخت