مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 07:272022-06-23اقتصادي

رسیدگی به 3600 پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به بیش از 3600 فقره پرونده رسیدگی شده و بخش عمده فعالیت های اداره کل طی تحولات اخیر در بخش کالا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 663 فقره پرونده وارد تعزیرات حکومتی استان قزوین شده که 3267 فقره مربوط به بخش کالاها و خدمات،251 پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز و 145 فقره پرونده های حوزه بهداشت، درمان و دارو بوده و درصد عملکرد در خصوص پرونده های صنفی در حدود 99% است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین ادامه داد: تمرکز بازرسی های تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی علاوه بر توزیع کنندگان کلی کالا، بر خرده فروشی های متخلف نیز در دستور کار جدی قرار گرفته است.

  وی تاکید کرد: حاصل عملکرد تعزیرات حکومتی به نظر مردم می رسد و متخلفان با نصب بنر و تعطیلی واحد صنفی معرفی می شوند، در این مدت واحدهای تعطیل شده شامل انواع متعددی از اصناف از جمله مشاور املاک، لباس فروشی، فروشگاه پروتیینی و قصابی، قنادی، آرایشگاه و .

بوده اند و برخورد با متخلفین با جدیت ادامه دارد.

حسن پور با اشاره به روز ملی اصناف و قدردانی از جایگاه واقعی تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصاد کشور، افزود: تعزیرات حکومتی همواره حامی و یار اصناف و بازاریان منصف و قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 3600 پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین

رسیدگی به 3600 پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین