مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 10:172022-06-23اقتصادي

تشریح علت کاهش کیفیت آب در منظریه/ تأمین آب اضطراری شهرکرد از تصفیه خانه سامان


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: چند روز پیش مسیر انتقال آب از سامان به شهرکرد تست و لوله های انتقال شست وشو داده شد و به دنبال آن مقداری از آب وارد مدار و باعث کاهش کیفیت آب در منظریه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ارسال پیامی از سوی مخاطبان این رسانه مبنی بر کاهش کیفیت آب در شهرک منظریه، خبرنگار ما این موضوع را از مسئولان مربوطه در شرکت آب و فاضلاب استان پیگیری کرده است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور تأمین آب شهرکرد طرح اضطراری انتقال آب از تصفیه خانه آب سامان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: این تصفیه خانه یکی از پیشرفته ترین مراکز تصفیه آب در استان و کشور است و با بهترین تکنولوژی آب با کیفیتی را تولید می کند.

محمودی اضافه کرد: چند روز پیش مسیر انتقال آب از سامان تست و لوله های انتقال شست وشو داده شد و به دنبال آن مقداری از آب وارد مدار شد و باعث کاهش کیفیت آب در منظریه شد.

وی توضیح داد: هنوز آب این خط وارد مدار نشده است و به محض اینکه آب وارد مخازن شد دستور قطع جریان آب صادر و شبکه شست وشو داده شد.

خط لوله سامان به شهرکرد هنوز وارد مدار آبرسانی نشده است معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر آب این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح علت کاهش کیفیت آب در منظریه/ تأمین آب اضطراری شهرکرد از تصفیه خانه سامان

تشریح علت کاهش کیفیت آب در منظریه/ تأمین آب اضطراری شهرکرد از تصفیه خانه سامان