مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 10:272022-06-23بين الملل

تصویب طرح ضد ایرانی در کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا


کمیته منتخب امور اطلاعاتی سنا طرحی را به بهانه محافظت از آمریکا را تصویب کرده که هدف آن مقابله با کشورهای غیردوست با آمریکا از جمله ایران اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته منتخب اطلاعات سنا روز گذشته (چهارشنبه) به اتفاق آراء و با 16 رأی موافق بدون رأی مخالف ، لایحه مجوز اطلاعات برای سال مالی 2023 (IAA) را به تصویب درآورد تا به این بهانه برای جامعه اطلاعاتی آمریکا مجوز بودجه صادر شود و اختیارات حقوقی و قانونی را در اختیار آن ها قرار دهند و نظارت کنگره بر جامعه اطلاعاتی را تقویت کنند.

طبق این گزارش، سناتور مارک آر وارنر نماینده دموکرات ایالت ویرجینیا که ریاست کمیته اطلاعات سنا را برعهده دارد، در این خصوص گفت: قانون مجوز اطلاعات برای سال مالی 2023، نشان دهنده تعهد دو حزب کمیته اطلاعات سنا است تا اطمینان حاصل کنند که سازمان های اطلاعاتی آمریکا منابع مورد نیاز برای محافظت از کشور را در اختیار داشته باشند .

وی ادامه داد: لایحه امسال، توانایی کشور برای مقابله با دشمنان را از طریق ارائه پشتیبانی از اوکراین و تقویت تحریم ها علیه روسیه افزایش می دهد و همچنین این لایحه، گام های مهمی برای تقویت رهبری فناوری و امنیت سایبری برداشته و توانایی ما برای رقابت با چین را افزایش می دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح ضد ایرانی در کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا

تصویب طرح ضد ایرانی در کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا