مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 10:322022-06-23اقتصادي

زاکانی: افتتاح 8 ایستگاه میانی خط 6 مترو تهران تا پایان سال


امیدواریم با همکاری دوستان در بانک شهر و توان مهندسی مجموعه مپنا با تأمین مالی مورد نیاز دست کم 8 ایستگاه از ایستگاه های میانی خط 6 تا پایان امسال به بهره برداری رسیده و در خدمت شهروندان محترم قرار گیرد.

- امیدواریم با همکاری دوستان در بانک شهر و توان مهندسی مجموعه مپنا با تأمین مالی مورد نیاز دست کم 8 ایستگاه از ایستگاه های میانی خط 6 تا پایان امسال به بهره برداری رسیده و در خدمت شهروندان محترم قرار گیرد.

شهردار تهران از کارگاه عمرانی مسیر و ایستگاه های قطعه میانی خط 6 مترو تهران بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازدید شهردار تهران از کارگاه های عملیات عمرانی مسیر و برخی ایستگاه های قطعه میانی خط 6 مترو تهران صبح امروز پنجشنبه (2 تیرماه 1401) برگزار شد.

در این مراسم که باحضور مدیرعامل بانک شهر و مدیرعامل مپنا همراه بود، شهردار تهران از نزدیک در جریان آخرین اوضاع عملیات عمرانی در 10 کیلومتر قطعه میانی خط 6 و نیز 4 ایستگاه در شرف بهره برداری کارگر ، شهدای هفتم تیر ، میدان حضرت ولیعصر (عج) و بهار شیراز ، قرار گرفت.

شهردار تهران در پایان این بازدید با تأکید بر این که تکمیل خط 6 مترو از جمله اولویت های اساسی شهرداری تهران است، اظهار داشت: افتتاح ایستگاه های باقی مانده از خط 6 نه تنها بهره وری این خط را به حد مورد انتظار در طراحی اولیه می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: افتتاح 8 ایستگاه میانی خط 6 مترو تهران تا پایان سال

زاکانی: افتتاح 8 ایستگاه میانی خط 6 مترو تهران تا پایان سال